Point S, pierwsza sieć dealerów opon i serwisów samochodowych
Jako jedna z największych marek w branży oponiarskiej Point S może poszczycić się obecnością na całym świecie i potężną międzynarodową siecią.
Sieć Point S Network w Polsce i na świecie
Dzięki ponad 6376 punktom sprzedaży w 51 krajach, Point S jest największym niezależnym dealerem opon i siecią serwisów samochodowych na świecie. Point S jest obecny w Polsce 2001 roku, a naszą ambicją jest dzielenie się z klientami naszą fachową wiedzą w zakresie konserwacji samochodów i ogumienia.
Aby oferować naszym klientom usługi najwyższej jakości, nasi fachowcy przechodzą regularne szkolenia w zakresie nowych technologii. Nasza kultura korporacyjna opiera się na innowacyjności, wiedzy, uczciwości i zaangażowaniu w sprzedaż. Point S otwiera się także na sektor rolniczy i przemysłowy.
Właściciele serwisów Point S są niezależnymi przedsiębiorcami, co wzmacnia ich autonomię, zapewniając przy tym solidną strukturę organizacji. Dowiedz się więcej o sieci Point S w Polsce, naszej obecności na całym świecie lub poznaj wszystkie zalety dołączenia do sieci Point S.
NASZA HISTORIA
Point S powstał jako francuskie stowarzyszenie dealerów opon założone przez niezależnych przedsiębiorców w 1971 r. Dziś Point S jest największą niezależną siecią dealerów opon na świecie.
W 2006 r. w Lyonie we Francji została otwarta międzynarodowa siedziba firmy. Pełna nazwa spółki to Point S Development, a jej wielokulturowy zespół realizuje kilka misji, jakich się podjęliśmy. Są to:
- Kontynuacja rozwoju sieci na całym świecie
- Negocjowanie umów międzynarodowej współpracy z różnymi dostawcami
- Negocjowanie warunków z dużymi międzynarodowymi klientami
- Tworzenie i rozwijanie oferty produktów marek własnych Point S
- Tworzenie i wdrażanie narzędzi marketingowych i komunikacyjnych wspierających strategie rozwoju w poszczególnych krajach
- Wdrażanie i monitorowanie wspólnych standardów jakości w zakresie sprzedaży detalicznej i usług
- Zamawianie i pilotowanie ankiet i analiz rynkowych celem dokładnego śledzenia różnych trendów rynkowych i przewidywania przyszłych zmian na rynku
- Opracowywanie nowych rozwiązań IT w systemach B2B i B2C oraz systemach informatycznych
- Śledzenie polityki obecności Point S w poszczególnych krajach i wspieranie central krajowych w wymianie najlepszych praktyk
Po konsolidacji mocnej sieci w Europie Point S wkroczył na kontynent północnoamerykański. Centrala Point S Ameryka Północna została założona w 2015 r. w Bostonie. Do jej zadań należy koordynacja działań na całym kontynencie: Point S Ameryka Północna.
NASZE MISJE
Misją międzynarodowej centrali jest ochrona niezależności sieci i zapewnienie jej rentowności dla wszystkich jej członków na całym świecie.
Aby zrealizować tę misję, centrala negocjuje odpowiednią strategię zakupową opartą na silnej obecności międzynarodowej marki, opracowuje strategie marketingowe i komunikacyjne, aby zapewnić sobie globalną obecność w mediach, zapewniając przy tym pewne silne wsparcie sprzedaży sell-out. Centrala opracowuje również innowacyjne rozwiązania, aby sprostać wyzwaniom branży motoryzacyjnej.
NASZE WARTOŚCI
No stress with Point S!
Obietnicą składaną przez wszystkie serwisu naszej sieci jest zadowolenie klienta poprzez eliminację stresujących sytuacji w garażu. Nasi eksperci zadbają o Twój samochód i dołożą wszelkich starań, abyś był zadowolony z obsługi.
Naszą mocną stroną jest utrzymywanie ludzkiego wymiaru pomimo obecności na arenie międzynarodowej poprzez przestrzeganie podstawowych wartości, które są kluczowe dla naszego sukcesu. Są to:
- Duch ambicji i pasji
- Dzielenie się najlepszymi praktykami
- Nieprzerwane śledzenie najnowszych innowacji i szkolenie naszych zespołów
- Kultura zorientowana na klienta z najwyższymi standardami jakości
NASZA WIZJA
Głęboko wierzymy, że niezależni dealerzy opon mogą dobrze prosperować, łącząc siły. Ponieważ razem jesteśmy silniejsi!
Biorąc pod uwagę ewolucję branży i szybko zmieniający się świat, w którym zmiany są odczuwane nie tylko w przemyśle oponiarskim i części zamiennych, ale również w dystrybucji na każdym kontynencie, nie szczędzimy wysiłków, by budować silną sieć, której członkowie czerpią korzyści z istniejących synergii i globalnej siły.
Sukces modelu biznesowego Point S od zawsze wynikał z naszej zdolności utrzymania właściwej równowagi między niezależnością naszych dealerów a interesem całej grupy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o międzynarodowej sieci serwisów Point S, zapraszamy do odwiedzenia witryny Point S Development.